Kärlek

Jag har för ett tag sen hittat en ny kärlek, eller kanske man ska kalla det intresse för att inte göra maken svartsjuk. Kärleken, eller intresset, är TÅRTOR. Det finns så otroligt fina tårtor och jag skulle så gärna vilja ha tid och vara tillräckligt duktig för att göra så här fina tårtor. Jag bjuder på ett smakprov på bilder som finns i mitt tårtgalleri. (Snodda från internet. Så om någon känner igen sin tårta så TACK för lånet av bilden och för inspiration.)








En tårta har jag faktiskt gjort själv också. Till min Hello Kitty-galna lillasyster Tova på hennes födelsedag. Bild på den kommer här:

 

Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker din är minst lika fin som de andra :)

2009-11-30 @ 10:22:33
URL: http://ventileringar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0