Älskade Emma

Igår fick Emma en prinsessklänning av min vän Martina. Så fin så fin. Kanske att jag lägger ut en bild senare. Om jag orkar. Och om jag kan. Tack Marta!

Vi eldar här hemma i kaminen jag och Emma. Mysigt. Och varmt förstås.

Imorgon ska jag och Anders för första gången sen Emma föddes hitta på nånting bara vi två. Vi ska gå på bio. 2012 tänkte vi se. Har hört att den ska vara bra. Moster Linda får vara barnvakt åt Emma. De kommer ha det himla mysigt kan jag tänka mej. (Vi har förresten åkt iväg och postat ett brev ihop när Emma var nån månad, då var hon hemma med farmor och farfar. Och så har vi varit till Expert och köpt en tv. Då var Emma med mormor. Men annars har hon varit med sina föräldrar jämt. Förutom i fredags då Linda var barnvakt ju. Men då var jag och Anders upptagna på varsitt håll.) Så det kommer bli himla härligt med bion imorgon.

Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Hoppas på att bion blir lite mer romantisk än tv-köp och brev-postande ;)

Ser fram emot att få mysa med skruttan imorgon :)



Lägg ut bild på klänningen!!

2009-11-17 @ 13:50:59
URL: http://ventileringar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0