Myskväll

Ikväll blir det mys.  Söta Mickan kommer, och söta Anna kommer hit från Stockholm. Jag har lovat Mickan att vi ska se på Idol, så det är bäst jag håller det löftet. ;) Men vi hinner nog med en hel del tjejsnack också. Ska bli så skoj. Anders är på julbord men kommer inte alls hem så sent som han sa från början. Skönt. Gillade inte tanken på att behöva sova halva natten ensam. (Eller ensam är jag ju inte för jag har ju världens finaste prinsessa. Men utan Anders så blir jag lite ensam, lite halv.)

För kännedom så håller Emma på att möblera om här hemma. Hon verkar tycka att köksstolen passar bättre i vardagsrummet framför tv´n än på sin plats vid matbordet. ;)

KRAM och ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0