Julen är härlig. Och jag vann!

Vi har haft en jättebra jul. Emma har fått många fina paket. (Fast än är inte julen slut...) Senare idag ska vi hem till min moster på julfika en sväng. Sen på måndag blir det jufirande ihop med Emmas morfar och kusiner. Ska bli härligt.

Även jag och Anders har fått fina paket. Och pengar. :) Alltid bra. Trodde vi hade gjort klart för alla att de skulle köpa till Emma istället. Men nejdå, de köpte till oss ändå. Och det tackar vi för. Nu har vi dessutom två par sängkläder i satin. Underbart. Har länge velat haft det.

I förmiddags har jag varit ner på stan och shoppat lite. Har ju inga kläder som passar längre. Kroppen har ju liksom antagit en annan form nu. Och drömmen om att den ska bli smal och fin igen får jag nog skippa. Lär väl aldrig hända. Men men, lite nya kläder kan dölja det mesta. ;) Problemet just nu blir att hitta en klänning. Ska på bröllop snart och måste ha nåt snyggt. Får kanske ta en tur till Valbo imorrn om Anders tillåter. ;) (Ska du med Linda?)

Nu ska jag och Emma städa lite. Anders vilar.

Förresten, ni vet dessa tävlingar jag hållit/håller på med. JAG HAR VUNNIT! Mat från Ridderheims. Så kul! Så nu är jag verkligen sugen på att tävla mera. :)

Kram på er och go fortsättning (säger man så nu?)


Kommentarer
Postat av: sjubarnsmamma

Jag har en ny tävling i min blogg där man kan vinna en personlig sagobok. Vill du vara med så gå in på länken nedanför



http://www.sjubarnsmamma.com/2009/12/tavla-om-en-personlig-sagobok.html



Ha en bra dag!

2009-12-28 @ 11:53:26
URL: http://www.sjubarnsmamma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0