Fullt upp

Idag har det varit fullt upp. En bra dag.

På förmiddagen kom Anna och Noel hit. Det var trevligt och Emma verkade ha himla kul med Noel. Fast efter nån timme blev hon trött. Så svårt att veta hur och när hon ska sova för på sista tiden har det varierat så himla mycket. Ibland är hon vaken ända till efter lunch trots att hon vaknat före sex, och ibland kan hon somna redan efter nio på morgonen. Jaja. Kul hade hon iaf. :) Och just det. Noel var så duktig. Han kunde gå några steg. :) Jag blev lite avundsjuk. ;)

Efter lunch kom Mickan hit. Mycket trevligt det med. Eventuellt ska vi ses på fredag igen. Iaf så blir det nåt nästa vecka. Jag och Emma ska åka hem till henne och hälsa på. :) Har ju inte varit hemma hos henne där hon bor nu nån gång.

Efter middagen hade jag hoppats på att syster och Anna skulle komma hit men Anna var i Stockholm och kom inte hem förrän sent (om hon ens är hemma än) så det blev inget av med det. Har jag tur kan jag lura hit dom imorgon istället.
Jag och Emma har dansat och skrattat till youtube istället. Badbebisarna skrattar hon mest till. Och gummibjörnen dansar hon mest till. :)

Det är förresten himla drygt att skriva på tangetbordet nu. Emma lyckas alltid med nåt tok. Oftast lyckas hon ändra till engelskt tangetbord men den här gången har hon lyckats pilla på knappen B, så den sitter liksom lite löst. Och ibland åker den ner en bit så jag inte kan trycka ner mellanslagstangenten. Aja. Jag får väl redigera texten innan jag låter er läsa den.

Det kom en kille och knackade på för nån timme sen. Han kom från Sector Alarm i Borlänge. Han undrade om vi funderat nåt på larm. Det har vi. Men jag orkade inte stå i dörröppningen och prata om det så jag bad honom ringa imorrn istället. Då får Anders ta det. Förresten, varför åker man från Borlänge till Gävle för att skaffa kunder? Finns det inga hus i Borlänge? Eller har alla larm där redan?

En sak till. Jag har anmält mig till buzzador. Där får man anmäla sig till kampanjer där man får prova på nya saker. Man ska dela med sig till sina vänner och höra vad dom tycker och sedan skriva en utvärdering. Det bästa är att det är GRATIS. Jag anmälde mig idag till en kampanj på Nestlés Jogolino. Om jag kommer med i kampanjen så kommer jag få hem en massa Jogolino som Emma med flera ska smaka. Med flera betyder förresten Noel. Så nu vet du det Anna. ;)

Nu har jag fördrivit snart en timme vid datorn. Emma sover och Anders är på väg hem hoppas jag. Han har lagat den där förbannade skrothögen, även kallad familjens bil.
Nu ska jag se på Ugly Betty, eller läsa skojiga trådar på familjeliv, i väntan på desperata fruarna.


Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0